بهترین متخصص درمان واریس در اصفهان

بهترین متخصص واریس در اصفهان / بهترین کلینیک لیزر واریس اصفهان(فوق تخصصی) (۰۳۱_۳۲۲۴۲۱۶۴)( بهترین کلینیک درمان واریس اصفهان )،با داشتن انواع جدیدترین دستگاههای لیزر و درمان واریس در اصفهان از چندین سال قبل توسط بهترین دکتر واریس اصفهان تاسیس گردیده و تعداد بسیار زیادی از بیماران تحت درمان واریس و نیز درمان لنفادم قرار گرفته اند.

بهترین متخصص واریس اصفهان

درمان واریس

درمان لنفادم (که نوعی ادم لنفاوی است) بصورت کامل از یکدیگر متفاوت بوده و هر یک به طریقی انجام میشود، برای درمان واریس پا در اصفهان ،لیزر واریس ،چسب واریس، اسکلروتراپی ،Rf واریس و سایر روشهای درمان توسط بهترین دکتر واریس در اصفهان بکار برده میشود ( بهترین کلینیک واریس ایران )

این روشهای درمانی برای درمان واریس بصورت اندوواسکولر و بدون نیاز به بستری یا بیهوشی سبب درمان کامل واریس (درمان قطعی واریس) میشوند و بیماران برای همیشه از واریس و عوارض واریس نجات می یابند باتوجه به اینکه واریس در حقیقت ناشی از اختلال وریدی (سیاهرگی )( نارسایی وریدی ) است ،

واریس های طنابی

درمان واریس معطوف به درمان نارسایی وریدی ایجاد شده در بیماران مبتلا به واریس است ،از طرفی چنانچه واریسهای طنابی ایجاد شده باشند ،بایستی دقت نمود که تا زمانی که نارسایی وریدی (نارسایی سیاهرگی )داخل پا با استفاده از لیزر واریس ،چسب واریس ،اسکلروتراپی و یا سایر روشهای اندوواسکولر ،درمان نشود نمیتوان به درمان پایدار واریس دست یافت و اگر واریسهای ایجاد شده برروی پوست نیز بهر طریقی درمان شود(بدون لیزر واریس داخل) باعث عود واریس خواهد شد.

عمدتا از طریق سیستم لنفاوی خارج میشوند در صورتی که بهر دلیل اسیبی به سیستم لنفاوی (عروق لنفاوی) وارد میشود ،تخلیه مایع و مواد اضافی از اندامها مختل میشود و بیمار مبتلا به لنفادم خواهد شد تخلیه مایع و مواد اضافی از اندامها مختل میشود و بیمار مبتلا به لنفادم خواهد شد

تخلیه مایع و مواد اضافی از اندام ها مختل میشود و بیمار مبتلا به لنفادم خواهد شد، لنفادم ( نارسایی لنفادم) نیز مانند نارسایی وریدی میتواند باعث ایجاد ورم پا (ادم پا) شود لیکن میزان ادم پا در اثر لنفادم عموما بسیار بیشتر بوده و ادم ناشی از لنفادم ،ادم … گذار نمیباشد

واریس چیست؟

به بزرگ شدن، گشاد شدن و پر شدن رگ ها از خون، واریس می گویند. در واقع خانم ها بیشتر در معرض خطر این بیماری هستند. رگ های واریسی به طور معمول در پاها ایجاد می شود. زیرا رگ های داخل پا از قلب دور هستند و جاذبه جربان خون به سمت بالا سخت تر است.

واریس چه زمانی رخ می دهد؟

در واقع زمانی که رگ ها به درستی کار نکنند واریس رخ می دهد. هنگامی که خون های داخل رگ به جای برگشت به سمت قلب، در رگ ها تجمع می کنند، واریس ایجاد می شود. در این هنگام رگ ها بزرگ تر می شوند و ورم می کنند.

علت های به وجود آمدن واریس

شایع ترین علت هایی که باعث به وجون آمدن واریس می شوند عبارت اند از :

  • بارداری
  • یائسگی
  • افزایش سن (بالا 50 سال)
  • ایستادن طولانی مدت
  • چاقی
  • داشتن سابقه واریس در خانواده

سونوگرافی واریس پا در اصفهان

بیشتر رگ های وریدی که در نهایت به رگ های اصلی متصل می شوند در پاها و بازوها قرار دارند. خون ها از طریق این رگ ها به رگ های اصلی میرسند و در آخر به قلب می روند. اگر این امر به درستی انجام نشود اصطلاحا واریس ایجاد می شود.

سونوگرافی واریس یکی از روش هایی است که جریان خون را اندازه گیری می کند. سونوگرافی داپلر یکی از انواع سونوگرافی های واریسی است که به کمک امواج صوتی با فرکانس بالا جریان خون را اندازه گیری می کند.

چرا سونوگرافی داپلر ضروری است؟

چرا سونوگرافی برای افرادی که دچار واریس می شوند ضروری است؟ 

هنگامی که به واریس دچار می شویم گردش خون درون رگ ها دچار اختلال می شود. بیشتر این اختلالات در در وریدهای پاها، گردن و بازوها اتفاق میوفتد. پزشک متخصص با انجام سونوگرافی داپلر، علت و محل دقیق واریس را تشخیص می دهد و نتیجه آن به یکی از سه صورت زیر می باشد.

  • مسدود شدن یک رگ که در نهایت باعث قطع جریان خون می شود
  • لخته شدن خون در داخل رگ های خونی
  • آسیب دیدن رگ های خونی که می تواند باعث کاهش جریان خون شود.

چه هنگام سونوگرافی داپلر تجویز می شود؟

آیا همه افرادی که بیماری واریس مبتلا می شوند نیاز به انجام سونوگرافی دارند؟ پس چه زمانی باید سونوگرافی انجام شود؟

هنگامی که اولین علائم  واریس را در پاهای خود مشاهده کردید، سریعا به پزشک متخصص واریس مراجعه کنید. پزشک متخصص پس از انجام معاینات اولیه سونوگرافی داپلر را برای شما تجویز می کند. زیرا انجام سونوگرافی داپلر باعث مشخص شدن فشار خون درون رگ ها و حجم خون درون رگ های بزرگ و کوچک می شود.

مراقبت و نکات ویژه قبل از انجام سونوگرافی داپلر

رعایت کردن برخی از نکات قبل از سونوگرافی باعث دقیق تر نشان دادن نتیجه آن است. به عنوان مثال کشیدن سیگار، خود باعث تنگ شدن رگ ها می شود. پس پزشک متخصص حتما قبل از انجام سونوگرافی به بیمار تذکر می دهد که به هیچ وجه سیگار نکشد. 

هزینه سونوگرافی داپلر

هزینه سونوگرافی واریس مقدار ثابتی نیست و به عواملی که در ادامه ذکر می کنیم بستگی دارد.

شهر و محلی که مطب پزشک وجود دارد، شهرت و کاردرست بودن پزشک متخصص، محل انجام سونوگرافی و لوازم مورد استفاده در حین انجام سونوگرافی، عواملی است که در تعیین قیمت سونوگرافی تاثیر گذار است.

اما توجه کنید که بهترین متخصص واریس در اصفهان، تمام خدمات خود را با هزینه ای کاملا مناسب و با کیفیت خوب در اختیار مردم ایران زمین قرار داده است. برای گرفتن نوبت و مشاوره در خصوص بیماری واریس با بهترین متخصص واریس در اصفهان تماس بگیرید.

متخصص عروق پا در اصفهان

شاید زمانی که اسم بیماری های عروقی به گوشتان می خورد، فکرتان به سمت سیستم های عروقی بدن برود. متخصصین عروق همیشه بر روی بیماری های عروقی تمرکز نمی کنند. در ادامه نحوه کار متخصصین عروق پا را توضیح می دهیم.

کار متخصصین عروقی چیست؟

متخصص عروق در زمینه مشکلات عروقی و گردش خون مانند واریس، برطرف کردن لخته های خونی و بیماری های عروقی دیگر تخصص دارد. متخصص سیستم لنفاوی و رگ های خونی را که بخشی از سیستم ایمنی بدن هستند درمان می کند.

برخی از مشکلات عروقی با تغییردادن سبک زندگی مانند ورزش کردن، رژیم غذایی سالم و … درمان می شود. اما گاهی اوقات لازم است که توسط پزشک جراحی انجام شود. یک متخصص عروق بعد از جراحی به صورت مداوم با بیمار خود در ارتباط است تا طول دوره درمان تمام شود و بیمار به صورت کامل بهبود یابد.

چه زمانی مراجعه به متخصصین عروق الزامی می شود؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است. زمانی که شما احساس کردید یکی از علائم بیماری های عروقی را دارید باید سریعا به متخصص عروق مراجعه کنید. اگر شرایط بیماری شما بسیار خطرناک باشد و شما در وضعیت بدی قرار گرفته باشید با تشکیل پرونده نزد متخصص از سوابق پزشکی شما آگاه می شود.

لیزر واریس پا

وقتی شدت واریس زیاد و دردناک می شود و یا ظاهر زشت رگ ها شما را آزار می دهد، باید به فکر درمان قطعی واریس باشید تا هرچه زودتر این بیماری را نابود کنید. در حال حاضر بهترین روش برای درمان واریس، لیزر می باشد. در این روش به کمک دستگاه لیزر واریس، درد و التهابی که در رگ ها ایجاد شده را برطرف می کنند. 

چه واریس هایی با لیزر درمان می شوند؟

لیزر درمانی محدودیت خاصی ندارد و حتی برای بیمارانی که هیچ علائمی ندارند و فقط برای از بین بردن رگ های واریسی مراجعه کردند انجام می شود. اما برای تعدادی محدود است. درمان لیزری برای مادران باردار و شیرده ممنوع است. همچنین افرادی که مبتلا به بیماری های کبدی هستند،باید زیر نظر پزشک متخصص لیزر درمانی کنند.

مراقبت های لازم قبل از لیزر واریس

مراقبت های خاصی قبل از درمان واریس با لیزر لازم نیست. اگر از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید و یا به داروهای خاصی حساسیت دارید حتما این موضوع را قبل از شروع درمان با پزشک خود در میان بگذارید.

مراقبت های لازم بعد از درمان واریس با لیزر

مراقب خاصی لازم نیست. فقط به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • تا چند هفته بعد از درمان از جوراب های فشرده استفاده کنید.
  • تا زمانی که به بهبودی کامل نرسیده اید از استخر رفتن خودداری کنید.
  • تا یک ماه بعد از درمان با آب داغ استحمام نکنید.
  • از ورزش های سنگین پرهیز کنید.
  • در روزهای بعد از عمل با ورزش های سبک مانند پیاده روی به بهبود واریس خود کمک کنید.

هزینه لیزر واریس پا

هزینه لیزر واریس پا بستگی به عوامل مختلفی دارد. مثلا بستگی به نوع واریس و نوع لیزر و یا اینکه رگ های واریسی در کجای بدن قرار دارند، دارد. درمان واریس با لیزر سرپایی انجام می شود و به همین علت نیازی به پرداخت هزینه برای بستری در بیمارستان و اتاق عمل نیست.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با کادر درمان بهترین متخصص واریس در اصفهان تماس بگیرید. (لیست بهترین متخصص واریس اصفهان)

سوالات متداول

دکتر هادی زاده با بهترین عملکرد در درمان واریس بدون عمل جراحی، درمان واریس با لیزر و سونوگرافی به عنوان بهترین متخصص واریس در اصفهان و ایران شناخته می شود.

درمان واریس بستگی به شدت واریس دارد. بسیاری از بیمارها با تغییر در سبک زندگی مانند ورزش کردن و رژیم غذایی درمان می شوند و برخی نیاز به جراحی دارند تا بهبود یابند.

هزینه درمان واریس بستگی به عوامل گوناگونی از جمله محل و شهر درمان واریس، سطح علمی و تجربه پزشک متخصص و … بستگی دارد. اما درمان واریسدر اصفهان توسط بهترین متخصص واریس با هزینه مناسبی صورت می گیرد.