لیزر واریس در اصفهان

لیزر واریس در اصفهان : برای تشخیص و درمان واریس و بیماری های وریدی, از روشهای گوناگونی استفاده می شود. برای تشخیص واریس علاوه بر معاینه فیزیکی, می توان از سونوگرافی داپلر, سونوگرافی, ct آنژیوگرافی, ام آر آی و… استفاده نمود.

بهترین روش درمان واریس

برای درمان واریس,بهترین روش لیزر واریس می باشد, برای انجام لیزر واریس ,کلینیک لیزر واریس اصفهان از چندسال قبل راه اندازی شده و لیزر واریس پا در اصفهان توسط دکتر محمود هادی زاده انجام می پذیرد.
در کلینیک لیزر واریس پا,علاوه بر انجام لیزر واریس  (لیزرواریس پادراصفهان ),روشهای گوناگون دیگری نیز برای درمان واریس و بیماری عای عروقی انجام می پذیرد.

درمان لیزری واریس

در مقایسه با درمانهای رایج قبلی, لیزر واریس پا(،درمان لیزری واریس) دارای اثرات بسیار ایده ال بوده و کلیه افرادی که سالها در کلینیک لیزر واریس دکتر محمود هادی زاده(کلینیک لیزر واریس پا) تحت لیزر واریس پا قرار گرفته اند, یا با استفاده از اسکلروتراپی واریس پا یا چسب واریس پا آر اف واریس پا درمان شده اند,به درمان کامل دست یافته اند.

لیزر واریس پا هیچگونه نیازی به بیهوشی و بستری ندارد و بصورت کاملا سرپایی انجام می شود.
همچنین بیمارانی که تحت درمان واریس پا با این روشها قرار گرفته اند نیاز به بستری پس از درمان واریس پا ندارند.
نسبت به لیزر واریس پا,تکنیک چسب واریس پا تکنیک و روش جدیدتری می باشد که در چند سال اخیر توسط دانشمندان هلندی به دنیای پزشکی معرفی گردیده است.
در همه روشهای جدید درمان واریس پا, تکیه بر از بین بردن و درمان نارسائی عروق داخل پا می باشد,که بدنبال آن, واریس های سطحی و عروق برجسته روی پوست نیز از بین می روند, در اصل واریسهای سطحی, تظاهری از نارسائی عروق داخلی می باشند که با درمان آنها, این واریس های سطحی نیز بهبودی می یابند.

در کلینیک واریس اصفهان به عنوان بهترین کلینیک واریس کشور علاوه بر درمان واریس با لیزر واریس و سایر روشهای درمانی اندوواسکولر انواع روشهای تشخیص و درمانی برای بیماری های شریانی و وریدی و لنفاوی و درمان واریس ،درمان بیماری های شریانی و لنفادم بکار میرود