مزایای لیزر واریس

دکتر محمود هادی زاده بهترین متخصص واریس در اصفهان

مزایای لیزر واریس 

فواید لیزر واریس :
لیزر واریس بدون برش جراحی لازم است فقط یک سوراخ خیلی کوچک در پوست با اندازه سر سوزن ایجاد می شود که نیازی به بخیه هم ندارد. 

در مقایسه با روش های سنتی خارج کردن وریدی، ابلاسیون(درمان واریس بااستفاده ازلیزر واریس وچسب واریس وآراف واریس) موثرتر است لیزرواریس(لیزرداخل وریدی عمقی واریس) عوارض خاصی ندارد و در طی بهبودی با درد همراه نمی باشد که یکی از مزایای مهم لیزر واریس می باشد.

ابلاسیون به طور کلی ایمن و عاری از عوارض است
لیزر واریس باعث ایجاد زخم نمی شود زیرا قرار دادن سوند نیاز به دهانه های پوست بسیار کمی دارد و به برش های بزرگ نیازی نیست.

لیزر واریس نسبت به جراحی حالت تهاجمی نداشته و نیاز به بیهوشی و بستری هم ندارد.

اکثر رگ های تحت درمان با لیزر واریس و چسب واریس واراف واریس حتی سالها پس از انجام عمل لیزر واریس و….توسط سونوگرافی نشان داده می شود که کاملا فاقد نارسائی هستند و واریس کاملا درمان شده است و عود ندارد.
در درمان واریس با لیزر واریس، چسب واریس، آراف واریس و اسکلروتراپی واریس، بیماران تسکین علایم واریس را بلافاصله گزارش می کنند و قادر به بازگشت سریع به فعالیت های عادی روزانه هستند .

جهت کسب نوبت ویزیت و بدست آوردن اطلاعات کامل تر می توانید با شماره تلفن های مرکز واریس اصفهان متعلق به دکتر محمود هادی زاده(بهترین متخصص واریس ایران) (بهترین متخصص واریس اصفهان) باشماره تلفن های زیرتماس حاصل فرمائید:
09211016462 _ 03132242165