بهترین متخصص واریس در استان اصفهان و کشور

درمان واریس

در مرکز واریس اصفهان انواع دستگاه های جدید برای درمان بیماری های عروقی و واریس گرداوری شده است. مجموعه ای کامل جهت درمان انواع واریس و بیماری های عروقی توسط بهترین متخصص واریس در اختیار مراجعه کنندگان می باشد. در این مقاله بهترین روش درمان واریس را نام می بریم.

بهترین روش درمان واریس

بهترین روش درمان واریس

راه های درمان واریس عبارت از روش های اندوسکلر می باشند که می توانند به فوریت و بدون نیاز به بستر یا بیهوشی درمان کامل و دائمی را فراهم نمایند. از بین انواع درمان های اندوسکلر واریس (لیزر واریس، آر اف، چسب واریس و اسکلرو تراپی) انتخاب یکی از آن ها به عنوان بهترین راه برای درمان عارضه واریس کاری مشکل بوده و انتخاب هر یک از راه‌های مذکور بر اساس وضعیت بیمار صورت می‌پذیرد.

لیزر واریس

عمدتا روش مورد استفاده برای واریس که به عنوان بهترین راه درمان آن است لیزر واریس می باشد. این راه به عنوان بهترین راه درمان واریس برای انواع واریس های بزرگ و طنابی مورد استفاده قرار می گیرد.

RF واریس

روش RF یا رادیو فرکانسی در قیاس با روش‌های جراحی به عنوان روش کم تهاجم شناخته شده است. از این روش برای درمان واریس ریشه ای مثل ورید صافن کوچک و ورید صافن بزرگ استفاده می شود. مدت زمان انجام این روش تقریبا حدود 20دقیقه است. انجام این فعالیت باید در کلینیک و تحت نظارت پزشک متخصص انجام شود.

چسب واریس

یکی از دغدغه های بیماران وجود درد در حین درمان یا بعد از درمان است. در زمان درمان این عارضه به دلیل وجود چسب بافتی، نگرانی از درد و سوزش به طور چشمگیری کاهش میابد. در سیستم درمان واریس استفاده از چسب زیاد بوده و در کنار روش‌های لیزر و RF و اسکروتراپی برای درمان به کار می رود.

اسکلروتراپی

تزریق یا اسکلروتراپی یکی از بهترین راه های درمان مویرگ عنکبوتی و واریس طنابی است. در روش اسکلروتراپی محلول به داخل رگ تزریق و باعث از بین رفتن رگ می شود. رگ تخریب شده به بافت بدن جذب شده و در آخر از بین می رود. استفاده از روش اسکلوتراپی برای درمان رگ واریسی با پیچ و خم و عود مکرر بهترین راه است. از سوی دیگر برای درمان واریس سطحی، اسکلروتراپی به عنوان بهترین راه درمان واریس و ایده‌آل ترین راه شناخته می‌شود.

اشتراک‌گذاری این مطلب

Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
فهرست مطالب