بهترین دکتر واریس پا در اصفهان(فوق تخصص)

بهترین دکتر واریس پا در اصفهان

تلفن ها : 03132242164 و 03132242165 دکترهادی زاده ، براساس نظردهی بیماران مبتلابه واریس ، بعنوان بهترین دکترواریس اصفهان( بهترین فوق تخصص واریس اصفهان) شناخته شده اند.

به همه هموطنان عزیزمان که بدنبال یافتن بهترین دکترواریس اصفهان(ونیزبهترین دکترواریس شهرکرد) هستند،

توصیه می کنیم قبل ازمراجعه وویزیت توسط دکترهادی زاده، حتماباسوابق ونمونه درمانهای انجام شده توسط

ایشان آشنایی لازم راپیداکنند چراکه شناخت پیشینه پزشک، سوابق تحصیلی ودرمانی، تعدادبیمارانی که تحت

درمان قرارداده اند، انجمن های علمی که درآن عضومی باشند، تعدادمقالاتی که ازیک فوق تخصص منتشرشده است و….همگی جزء پارامترهایی استکه درانتخاب یک پزشک موفق بعنوان بهترین دکترواریس اصفهان

ویابرای هموطنان عزیزمان که ازشهرهای دیگرمانندشهرکردمراجعه می کنندبعنوان بهترین دکترواریس شهرکرد، بایستی ملاک انتخاب باشد.

دکترهادی زاده (بهترین دکترواریس پادراصفهان) که سابقه بیش ازبیست وشش سال طبابت مستقیم ومستمردارند، دارای عالیترین مدارج علمی می باشند.
یکی ازدلایلی که بیماران مختلف ازمناطق مختلف کشور، دررای گیری ها، دکترهادی زاده رابعنوان بهترین دکترواریس ایران ونیزدرسایرمناطق مانندشهرکردویزدوکرمان و….بعنوان بهترین متخصص واریس کرمان

وسایراستانهامعرفی می کنند، آنستکه مدارک علمی دکترمحمودهادی زاده، بالاترین وبهترین مدارک علمی ممکن

ودررشته های گوناگون مرتبط بابیماریهای عروقی، درمان انواع آسیبهای رگها، درمانهای جدیدعروقی، بهترین درمان عوارض بیماریهاوسایرمواردمرتبط می باشد

علائم واریس پا

برخی از افرادی که به واریس دچار می شوند هیچ علائم شناخته شده ای ندارند. اما به طور معمول از علائم واریس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وجود رگ های قرمز و بنفش بر روی پاها

مشاهده رگ های قرمز و بنفش بر روی پاها از علائم واریس است. هنگامی که رگ های عنکبوتی با چنین رنگ هایی را بر روی پای خود مشاهده کردید، به پزشک متخصص مراجعه کنید. 

  • درد و خون ریزی 

در نقاطی که رگ های واریس وجود دارد، احتمال درد نیز وجود دارد. اگر واریس شدید باشد منجرب به خون ریزی می شود.

  • احساس خستگی در پاها

اگر به واریس مبتلا شوید، احساس خستگی در پاهای شما شکل می گیرد به طوریکه گاهی اوقات از ایسادن زیاد بر روی پاها منع می شوید.

  • ورم کردن پا

ورم کردن از دیگر علائم واریس است که به طور شایع اتفاق میوفتد. معمولا مچ پا یا نقاطی که رگ های واریس وجود دارند ورم می کند.

عوارض واریس

باتوجه به عوارض فراوانی که دربیماران مبتلابه بیماریهای وریدی اتفاق می افتند، لزوم رسیدگی فوری ودرمان سریع ودقیق این بیماریها،بابهترین روشها کاملامشخص است.
بعنوان نمونه می توان به امکان تشکیل لخته های خونی وگسترش آنهابه عروق مجاوراشاره نمود.

رگهایی که مبتلابه واریس شده اند، آمادگی تشکیل لخته دارندکه این لخته هابدلیل رکودخون درعروق ونیزبدلیل التهاب جداره عروق اتفاق می افتند.

این لخته هامعمولاابتداکوچک ومحدودودررگهای سطحی تشکیل می شوندوبتدریج اضافه می شوندوبه عروق عمقی نیزگسترش پیدامی کنند

و.گاهی تکه هایی ازلخته هاجداشده ودرمسیرعروق دربهترین وراحتترین جهت ممکن حرکت می کنندوبسته به اینکه اندازه آنهاچقدرباشد، عوارض وپیامدهایی رابهمراه خواهندداشت.

البته عوارض، منحصربه لخته وآمبولی نیست بلکه عوارض بسیارزیاددیگری نیزممکن است رخ دهند، بنابراین لازمست این بیماریهای زمینه ای، بدقت بابهترین متدهاتحت درمان قرارگیرند.

علت واریس پا در جوانی

علت واریس در جوانی چیست؟ چرا بعضی از افراد در سنین جوانی به واریس دچار می شوند. در ادامه به عواملی که باعث ایجاد واریس در سنین جوانی می شود اشاره می کنیم.

  • ژنتیک

نخستین عامل که باعث ایجاد واریس می شود، ژنتیک است. ژنتیک یکی از بزرگ ترین عواملی است که بر سلامتی رگ ها و پاها تاثیر می گذارد و باعث ایجاد واریس می شود.

  • چاقی و اضافه وزن

مورد بعدی که امروزه در اکثر جوانان دیده می شود چاقی و اضافه وزن است. عدم تحرک و داشتن وزن اضافه باعث فشار بر روی رگ ها و پاها می شود و در نتیجه واریس شکل می گیرد.

  • نشستن و ایسادن طولانی

سبک زندگی جوانان نیز تاثیر زیادی در اتبلا به واریس دارد. در مشاغلی که نیاز به نشستن و یا ایسادن طولانی مدت است احتمال ابتلا به بیماری واریس زیاد است. با توجه به این گسترش اینترنت و کسب و کارهای مجازی، جوانان مدت زمان زیادی را نشسته کار می کنند و همین امر باعث ایجاد واریس می شود. اما عکس این قضیه نیز باعث ایجاد واریس می شود. یعنی انجام فعالیت های بدنی زیاد باعث فشار به رگ ها می شود و واریس عنکبوتی شکل می گیرد.

  • سیگار کشیدن

کشیدن سیگار، آن هم در سن جوانی تاثیر بدی بر روی رگ ها می گذارد و در نتیجه آن واریس تشکیل می شود. زیرا سیگار کشیدن باعث می شود که ورید ها نمیتوانند خون را به درستی و کامل از پاها به قلب پمپاژ کنند و واریس ایجاد می شود.

بهترین دکتر واریس اصفهان

دکتر محمود هادی زاده بعنوان بهترین دکترواریس اصفهان ،دارای مدرک فوق تخصصی فلبولوژی هستند.

ایشان علاوه بر اینکه دارای مدرک بورد تخصصی قلب و عروق میباشند دوره های مختلف فوق تخصصی را در زمینه های اینترونشنال کاردیولوژی و اینترونشنال فلبولوژی رادربهترین مراکزبا موفقیت طی کرده اند. همچنین از دیگر مدارک بسیار معتبر ایشان میتوان به مدرک فوق تخصصی نارسایی قلب و عروق ،درمان بیماری‌های عروقی و لنفاوی و انواع لنف ادم ، درمان بیماری‌های مربوط به سیاهرگ ها و سرخرگ هاو عوارض انها از جمله زخم های عروقی اشاره نمود. تعداد مقالات منتشر شده از دکتر هادیزاده در زمینه ی بیماری‌های عروقی و واریس بیش از ۱۰۰ مقاله میباشد .که در تعداد قابل توجهی از انها دقیق ترین وبهترین راه های درمان واریس و عوارض آن به دقت تشریح ودر اختیار صاحب نظران قرار گرفته است و همین موضوع یکی از دلایل اصلی است که ایشان به عنوان بهترین دکتر واریس ایران (بهترین متخصص واریس اصفهان )( بهترین متخصص واریس شهرکرد) شناخته و مورد اعتماد پزشکان مختلف فوق تخصص میباشند.

عضو رسمی کالج کاردیولوژی امریکا، انجمن قلب و عروق آمریکا و انجمن نارسایی قلب اروپا:


دکتر محمود هادی زاده عضو رسمی معتبر ترین وبهترین انجمن های علمی جهان در زمینه بیماری‌های قلبی و عروقی می‌باشند.


لازم به ذکر است که عضویت در برخی از انجمن های علمی بین المللی فقط پس از بررسی کامل مدارک و

اطمینان از داشتن صلاحیت لازم وبهترین شرایط انجام میشود و تعداد محدودی از پزشکان فوق تخصص موفق میشوند در این انجمن ها پذیرفته گردنددر همین رابطه ایشان عضو رسمی کالج کاردیولوژی امریکا (معتبر ترین وبهترین انجمن قلبی عروقی دنیا) عضو رسمی انجمن قلب و عروق آمریکا و عضو رسمی انجمن نارسایی قلب اروپا میباشند همان گونه که اشاره شد یکی دیگر از معیار های انتخاب بهترین دکتر واریس ایران (بهترین دکتر واریس اصفهان) داشتن سابقه درمانی مناسب بر روی تعداد زیادی از بیماران میباشد یکی از دلایل اصلی که دکتر محمود هادیزاده در نظرسنجی ها به عنوان پزشک شاخص در زمینه های فوق و همچنین به عنوان معتبر ترین وبهترین پزشک مورد رجوع برای بیماران مختلف از سراسر کشور در زمینه ی واریس و بیماری های عروقی شناخته میشوند و همچنین به عنوان بهترین متخصص واریس اهواز مورد مراجعه هموطنان عزیزمان که خویشاوندانش از اقصی نقاط کشور از جمله اهواز به ایشان مراجعه نموده و نتایج درخشان درمان های فوری و قطعی ایشان را مشاهده نموده اند به عنوان بهترین متخصص واریس اهواز شناخته شده اند. همین تعداد زیاد درمان های بسیار موفق بر روی بیماران مراجعه کننده میباشدکه باعث شده ایشان بعنوان پزشک برتردراین زمینه ، به فعالیت پرداخته وبه درمان بیماران محترم بپردازند.

https://varisss.com/

هزینه لیزر واریس پا

درمان با لیزر واریس پا از بهترین و مطمئن‌ترین روش های جدید درمان واریس است. در ان روش نیازی به جراحی و بستری پس از درمان نیست. در نتیجه شما می‌توانید برای هماهنگی درمان واریس و اطلاع از هزینه درمان با لیزر با شماره های پایین صفحه تماس بگیرید. دکتر محمود هادی زاده بهترین دکتر واریس پا در اصفهان با دقت بالا و تجربه کافی می‌تواند با بهترین امکانات در مرکز واریس اصفهان فرآیند درمان را انجام دهد. 

سونوگرافی واریس پا در اصفهان

یکی از راه های تشخیص واریس و برسی برای درمان آن استفاده از سونوگرافی واریس پا در اصفهان است. کاربرد سونوگرافی دوپلر بر اساس امواج صوتی با فرکانس بالا است. با استفاده از این تکنولوژی سرعت جریان خون شما اندازه گیری می‌شود. به همراه مقدار خون موجود در رگ های شما که این موارد کمک می‌کند تا جریان یا مقدار های غیر طبیعی پیدا شوند. منشع بسیاری از بیماری های عروق مانند واریس را به آسانی پیدا کنیم.

سونوگرافی دالپر

سونوگرافی دالپر، نوعی از سونوگرافی است که بدون سوزن و تزریق انجام می شود. با استفاده از سونوگرافی دالپر سرعت و جریان خون بررسی می شود. روش کار سونوگرافی دالپر این گونه است که از امواج صوتی با فرکانس بالا استفاده می کنند. این امواج از سلول های خونی عبور می کند و و باعث تشکیل تصاویر می شود. با تبدیل امواج صوتی به تصاویر، پزشک متخصص متوجه لخته شدن خون و یا مسدود شدن رگ ها می شود و آنها را مورد بررسی قرار می دهد.

انواع سونوگرافی واریس در اصفهان

برای برسی و تشخیص واریس دو نوع سونوگرافی انجام می‌شود. که تشخیص نوع آن با توجه به وصعیت بیمار انجام می‌شود. که در بهترین کلینیک واریس در اصفهان هردو قابل انجام تحت نظارت بهترین متخصص واریس اصفهان دکتر محمود هادی زاده انجام می‌پذیرند. در ادامه درباره سونوگرفی داپلر و دوپلکس توضیح می‌دهیم.

سونوگرافی داپلر

سونوگرافی داپلر برای تصویربرداری نیازی به تزریق یا استفاده از اشعه ایکس ندارد. ابزار مورد استفاده برای سونوگرافی بسیار کوچک و قابل حمل در جیب متخصصین واریس است. در سونوگرافی داپلر درستگاه مورد استفاده از انعکاس امواج صوتی ناشی از جریان خون در رگ ها صدا ایجاد می‌کند. و تصویری را از لخته های خونی یا دیگر ضایعه ها نمایش می‌دهد. 

مبدل سونوگرافی داپلر با یک نوع ژل محلول در آب که روی آن زده می‌شود. امواج فرکانس بالای جریان خون و گلبول های قرمز را تقویت می‌کند. که از بازتاب این امواج از سلول های خونی و تغییرات امواج تصویری از جریان خون در رگ ها نمایش می‌دهد.

بیماری هایی مانند: انسداد شریانی, واریس, نقص دریچه قلب, نارسانی وریدی, لخته شدن خون و …. را می‌توان با سونوگرافی داپلر تشخیص داد.

سونوگرافی دوپلکس

سونوگرافی دوپلکس از تلفیق سونوگرافی معمولی و معیارهای سونوگرافی داپلر به وجود آمده است. در سونوگرافی دوپلکس تصویر کاملی از وضعیت سیاهرگ های شما نشان داده می‌شود. ابزار مورد استفاده بر روی نقطه ای از بدن به عقب و جلو حرکت داده می‌شود. و امواج صوتی را ارسال می‌کند.

متخصص عروق پا در اصفهان

کار متخصصین عروق پا چیست؟.

متخصصین عروق در زمینه مراقبت از از مشکلات متنوع عروقی مانند عروق واریس پا تخصص دارند. آنها رگ های خونی و سیستم لنفاوی را درمان میکنند و لخته های خونی را برطرف می کنند.

متخصصین عروق پا در اصفهان در همه زمینه های عروقی و به ویژه در زمینه واریس تخصص دارند و به برطرف کردن مشکلات واریسی کمک می کنند. بسیاری از مشکلات واریسی به کمک دارو، ورزش و مراقبت کردن رفع می شوند، اما برای بهبودی کامل باید به متخصصین عروق پا در اصفهان مراجغه کنید. درمان واریس پا بدون عمل جراحی و بستری از تخصص های بهترین متخصص واریس در اصفهان است.

مزایای درمان واریس با لیزر در اصفهان

  • درمان واریس با لیزر بدون درد و خونریزی انجام می شود.
  • مدت زمانی که درمان انجام می شود کوتاه است و بیمار اذیت نمی شود.
  • آسیبی به بافت اطراف نمی زند و فقط روی قسمت واریس متمرکز است.
  • پس از درمان هیچ اثری روی پوست باقی نمی ماند.

درمان واریس بدون عمل جراحی در اصفهان

واریس بستگی به نوع و شدت آن به روش های گوناگونی درمان می شود. یکی از روش های درمان واریس، درمان واریس بدون عمل جراحی است. این روش پس از تشخیص دکتر واریس انتخاب می شود و نیاز به بستری شدن ندارد. مدت زمان درمان واریس در این روش بستگی به خودتان دارد و باید به خوبی مراقبت کنید.

اشتراک‌گذاری این مطلب

Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
فهرست مطالب